Asolo

Gyakran Feltett Kérdések


Gyakran Feltett Kérdések

  1. Hogyan igazodhatok el a honlapon?
  2. Keresés
  3. Hogyan vásárolhatok?


Hogyan igazodhatok el a honlapon?

A honlap szerkezetét megpróbáltuk a legvilágosabban és logikusabban fel építeni. Előfordulhat azonban, hogy valaki valamit keres, esetleg nem találja, vagy nem tudja az egyes helyek jelentőségét, vagy nem ismeri ki magát. Éppen ezért célszerű ismerkedni egy picit a rendszerrel.

A felső címsorban a bak oldali ASOLO logóra kattintva mindig a fő oldalra juthatunk vissza. A menüsor jobb oldalán szintén találhatunk kattintható menüket, melyek oldalspecifikusak. A szinüket megváltoztató, általában kékkel aláhúzott feliratokra kattintva újabb funkciókat ill. magyarázatokat érhetünk el.

Föl

Keresés

Ha valamit keresünk, kétféleképpen tehetjük meg. Vagy az oldal térkép menüre kattintva megnézzük a honlap szerkezetét és megpróbáljuk magunkat betájolni, vagy a kereső ablakba beírjuk a keresendő szót esetleg modellt. A kereső ablakot leginkább egyes modellek keresésére lehet a legjobban használni.

Föl


Hogyan vásárolhatok

Nos ez az a rész, amitől leginkább félünk illetve ami sok embert leginkább érdekel. A vásárlás menete nem a honlap kosárba teszem részével kezdődik, hanem ott, hogy eldöntjük: szeretnénk egy túracipőt vagy valami kiegészítőt. A következő lépés az, hogy olvassuk el a hogyan válasszak című részt, ahol segítséget és tanácsokat kaphatunk ahhoz, hogy miként válasszuk ki a nekünk leginkább megfelelő modellt ill. méretet. Különösen a méret kiválasztásakor legyünk figyelmesek és használjuk a méret táblázatot! Ha elolvastuk és megtaláltuk azt a cipőt, mely az elképzeléseinknek megfelel, akkor menjünk a vásárlás részre. Itt minden modell mellett találhatunk egy kosárba címü linket, melyre kattintva az adott modell egy virtuális bevásárló kosárba kerül. Természetesen ezt akkor tudjuk megtenni, ha az adott modellből és méretből van még raktárkészlet. Ezt az adott cipő mellett minden esetben jelezzük. Előfordulhat azonban, hogy - bár látunk még egy darabot - a valóságban már nincs az adott modellből. Ez azért lehet, mert a készlet frissítéseket nap végén automatikusan elvégzi a rendszer, de az addig beérkezett megrendelések a mi rendelésünk időpontjában nem kerültek még felvitelre. Ezért lényeges, hogy megadjuk elérhetőségünket (E-mail, telefonszám), hogy az ügyfélszolgálat fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. A tovább részre kattintva értelem szerűen ki kell tölteni a feltett kérdéseket annak érdekében, hogy ellenőrizhetően és minél rövidebb idő alatt megkaphassuk a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát minden esetben megtekinthetjük a felső menüsor kosár kapcsolóra kattintva.

Vissza Föl